Jobs (6) | Key-Tec

JOBS (3)

 

HR Manager


Key-Tec is gespecialiseerd in de verkoop, verhuur en service van handling en construction equipment. Het bedrijf heeft een ruim aanbod aan machines ter ondersteuning van de (land)bouw, industrie & recyclage sector. Enkele van deze machines zijn verreikers, knikladers, wielladers, overslagkranen, kranen, hoogwerkers, schaarliften, heftrucks en dumpers. Key-Tec is opgericht in 1996 onder leiding van Sven Dekeyser en startte met de lokale verkoop en service van landbouw- en bouwmachines . In 2002 werd gestart met de eerste verhuuractiviteiten die inmiddels zijn uitgegroeid tot zo’n 600 machines. Key-tec is een jong en sterk groeiend bedrijf met een familiaal karakter dat steeds op zoek is naar ambitieuze mensen om mee te werken aan het verdere succes van ons bedrijf. Momenteel zijn wij momenteel op zoek naar een HR manager.


Als HR manager bij Key-Tec ben je verantwoordelijk voor het gehele HR gebeuren (uitgezonderd payroll). Je doet dit voor zowel Key-Tec België alsook de Nederlandse BV (Key-Tec BV Nederland). Momenteel bestaat Key-Tec uit een 40-tal werknemers.


Je taken bestaan uit:

  • Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor openstaande vacatures (job postings, CV screenings, interviews, loonvoorstellen, contract opmaak, voorbereiding start medewerker, onthaal, werkkledij, …).
  • Je volgt alles op rond gezondheid en welzijn van de werknemers (griepvaccines, medische controles, psychosociaal welzijn, periodieke urinecontroles; hygiëne, ziekte, …). Je stuurt ook deels de schoonmaak aan. Er is een preventiemedewerker, je zorgt dat zaken rond preventie goed worden opgevolgd. Je houdt je tevens bezig met werkkledij.
  • Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van diverse topics rond VCA: arbeidsongevallen, risico analyses, gezondheidszorg en personeel. Je volgt alle topics hiervan op tijdens de dagdagelijkse taken, en je bent zeer nauw betrokken bij de 3 jaarlijkse audit.Je bent er medeverantwoordelijk voor dat alle andere betrokken bij VCA hun topics opvolgen.
  • HR projecten: je krijgt de mogelijkheid om verschillende zaken uit te werken binnen ons bedrijf die momenteel beperkt aanwezig zijn; opleidingsbeleid, professioneel onthaalbeleid, organogram, functiebeschrijvingen en een evaluatie proces, bonussysteem, comp & ben beleid, vakantieplanning, overurensysteem,
  • Je bent verantwoordelijk voor de opvolging en inschrijvingen van opleidingen ad hoc, alsook de structurele opleidingen van onze leveranciers (Manitou, Case, …). Je trackt in de mate van het mogelijke de opleidingsbehoeften binnen het bedrijf, rekening houdende met de realiteit op de afdeling en de wensen van de teamleader. Je geeft alles administratief door aan de boekhouding, zodat zij subsidies kunnen aanvragen.
  • Je volgt het sociaal juridische luik op en bent volledig verantwoordelijk voor het arbeidsreglement, CAO’s, de onthaalbrochure, fotoboek, opleidingsdocumenten, documenten ivm VCA en arbeidsongevallen, verandering in wetgevingen, reglementering rond o.a overuren, veranderingen in de paritaire comités, …
  • Je vormt een schakel tussen de werknemers en de zaakvoerder, waarbij je het eerste aanspreekpunt bent voor zowel de leidinggevenden als de werknemers, als er zich zaken voordoen. Je probeert waar mogelijk de zaakvoerder te adviseren.
  • Je probeert een klankbord te zijn voor iedereen binnen het bedrijf (personeel en leidinggevenden), en probeert daarbij een balans te vinden tussen de noden van individuen en de bedrijfsnoden. Mensen kunnen indien gewenst hun verhaal bij je kwijt. Daarnaast ben je mediator bij problemen op de afdelingen.
  • Je onderhoudt zo veel mogelijk contacten met externe partners. Dit kunnen zijn: Traxxio (sector partner), Mediwet (Externe dienst preventie), sociaal secretariaat, scholen/universiteiten, VDAB, UWV, RVA, ArboNed, Educam en zo verder.
  • Je doet zelf geen payroll. Dit wordt gedaan door de Financieel Verantwoordelijke. Je werkt wel nauw samen met haar, zodat zij zo veel mogelijk informatie heeft, om een goede payroll te kunnen draaien. In geval van afwezigheid is de Financieel Verantwoordelijke ook je HR back up.
  • Je bent verantwoordelijk voor alles rond de opvolging van verzuim (langdurig en kortdurig) en eventuele aanvullende begeleiding/opvolging bij langdurig verzuim. Je doet aangifte van arbeidsongevallen en volgt deze op.
  • Je lost problemen van allerhande aard op die zich voordoen in het bedrijf, naar gelang ze zich voor doen en op vraag van/in overleg met de zaakvoerder.


Waar wij naar op zoek zijn:

  • Je hebt een Bachelor of Master (bijv. Bedrijfspsychologie).
  • Je spreekt Nederlands en Engels.
  • Je hebt reeds enkele jaren ervaring in een HR generalistische functie
  • Je hebt een goede kennis van arbeidsrecht/HR in België.en interesse je te verdiepen in de Nederlandse wetgeving.
  • Je hebt interesse in een job die zowel operationeel HR, HR beleid, HR projecten, HR administratie en soft HR omvat alsook zaken rond gezondheid, veiligheid en VCA.
  • Je hebt goede soft skills (coaching vaardigheden, gesprekstechnieken, conflictbeheersingsvaardigheden, ….)
  • Je hebt een specifieke interesse om te werken in een technische omgeving.
  • Je hebt ervaring in het werken met zowel bedienden, management als arbeiders.
  • Je bent in staat nauw samen te werken met anderen (o.a. met de Financieel Verantwoordelijke).
  • Je hebt sterke probleem oplossende vaardigheden (je reikt het probleem/de behoefte plus een oplossing aan).
  • Je hebt sterke administratieve skills en goede planningsvaardigheden.
  • Ervaring met paritaire comités 149.04 en 200 is een sterke plus.


Wat wij jou te bieden hebben:

  • Een goede en marktconforme verloning
  • Boeiende werkomgeving met machines van topmerken!
  • Gevarieerde en uitdagende job.
  • Mogelijkheid om bij te leren (op bijscholingen te gaan).
  • Deze functie kan voltijds of deeltijds ingevuld worden, afhankelijk van de wens van de kandidaat.


Uw contactpersoon:

 


 


Technische After Sales medewerker met passie voor landbouwmachines, kranen, diepladers, …

Key-Tec is gespecialiseerd in de verkoop, verhuur en service van handling en construction equipment. Het bedrijf heeft een ruim aanbod aan machines ter ondersteuning van de (land)bouw, industrie & recyclage sector. Enkele van deze machines zijn verreikers, knikladers, wielladers, overslagkranen, kranen, hoogwerkers, schaarliften, heftrucks en dumpers. Key-Tec is opgericht in 1996 onder leiding van Sven Dekeyser en startte met de lokale verkoop en service van landbouw- en bouwmachines . In 2002 werd gestart met de eerste verhuuractiviteiten die inmiddels zijn uitgegroeid tot zo’n 550 machines. Key-tec is een jong en sterk groeiend bedrijf met een familiaal karakter dat steeds op zoek is naar ambitieuze mensen om mee te werken aan het verdere succes van ons bedrijf. Wij zijn voor onze werkplaats momenteel op zoek naar een medewerker Technische After Sales.

Als Technische After Sales medewerker zorg je voor een goede opvolging na de verkoop van een machine (heftrucks, kranen, laders, …)

Je taken bestaan uit:

  • Het beantwoorden van technische vragen van verschillende klanten (externe klanten, interne commerciële klanten, interne technische klanten).
  • Reserveonderdelen opzoeken en bestellen.
  • Het opmaken van werkorders.
  • Het verzorgen van facturen, zowel intern als extern.
  • Het opvolgen van garantiegevallen.
  • Mee werken aan verzekeringsdossiers
  • Overleg met andere afdelingen (sales, boekhouding, …).
  • Mee werken aan kostenramingen
  • Je werkt nauw samen met de werkplaats, het hoofd van de werkplaats en het magazijn. 

Waar wij naar op zoek zijn:

  • Je hebt een passie voor groot rollend materiaal.
  • Je hebt een Bachelor Elektromechanica of Bachelor Landbouwmechanisatie.
    Pas afgestudeerden zijn ook welkom!
  • Je hebt eventueel ervaring in de after sales (bij voorkeur een technische omgeving) of interesse om dit te leren (ervaring is dus niet vereist).
  • Je hebt kennis van motoren, hydraulica, pneumatica, mechanica en elektriciteit.
  • Je bent vriendelijk naar klanten en collega’s.
  • Je hebt een commerciële en oplossingsgerichte ingesteldheid.

Wat wij jou te bieden hebben:

  • Een goede en marktconforme verloning
  • Een goed uitgeruste werkplaats met moderne materialen
  • Boeiende werkomgeving met machines van topmerken!
  • Gevarieerde en uitdagende job.
  • Mogelijkheid om bij te leren (op bijscholingen te gaan).

Plaats tewerkstelling:

  • KEY-TEC BVBA Papdijk 16 bus A 9180 MOERBEKE-WAAS

Uw contactpersoon:

 


 

Chauffeur wielladers, vaste/roterende verreiker en overslagkranen.

Key-Tec is gespecialiseerd in de verkoop, verhuur en service van handling en construction equipment. Het bedrijf heeft een ruim aanbod aan machines ter ondersteuning van de (land)bouw, industrie & recyclage sector. Enkele van deze machines zijn verreikers, knikladers, wielladers, overslagkranen, kranen, hoogwerkers, schaarliften, heftrucks en dumpers. Key-Tec is opgericht in 1996 onder leiding van Sven Dekeyser en startte met de lokale verkoop en service van landbouw- en bouwmachines . In 2002 werd gestart met de eerste verhuuractiviteiten die inmiddels zijn uitgegroeid tot zo’n 550 machines. Key-tec is een jong en sterk groeiend bedrijf met een familiaal karakter dat steeds op zoek is naar ambitieuze mensen om mee te werken aan het verdere succes van ons bedrijf. Wij zijn voor onze werkplaats momenteel op zoek naar een chauffeur.
Als chauffeur bestuur je wielladers, verreikers of overslagkranen op locatie bij de klant. Je wordt toegewezen aan een klant voor een tijdelijke periode (enkele maanden of langer). De klanten zijn gelegen in België.


Je taken bestaan uit:

  • Je leert alle machines goed kennen en volgt de nodige (interne) opleidingen hiervoor, zodat je de machines goed kant besturen.
  • Je bestuurt de machine in functie van de werkzaamheden die de klant aan het uitvoeren is op zijn werf/locatie.
  • Je zorgt dat je elke dag op tijd op de werf/locatie bent.
  • Je zorgt zeer zorgvuldig de veiligheidsinstructies op.
  • Je zorgt voor een goede communicatie zowel met de klant als met je collega’s.


Waar wij naar op zoek zijn:

  • Je hebt ervaring in een industriële omgeving
  • Je hebt reeds ervaring in het besturen van verreikers, overslagkranen en/of wielladers.
  • Je beschikt over een eigen wagen om je te verplaatsen naar de locaties.
  • Je bent flexibel en bereid om overal in België te werken.
  • Je beschikt al over een VCA attest of bent bereid dit te behalen.
  • In het ideale geval heb je ook een attest om een verreiker te besturen of ben je ook bereid dit te behalen.
  • Het hebben van een attest Aanslaan Kritieke Lasten is een plus (anders ben je bereid dit te behalen.
  • Bij voorkeur spreek en versta je zeer goed Nederlands of Engels.  
  • Je bent flexibel naar werken toe en bereid lichte taken (bvb magazijnwerk) uit te voeren op het project wanneer de machine zou stilstaan


Wat wij jou te bieden hebben:

  • Een goede en marktconforme verloning
  • Boeiende werkomgeving met machines van topmerken!
  • Gevarieerde en uitdagende job.
  • Mogelijkheid om bij te leren (op bijscholingen te gaan).

Uw contactpersoon:

 


 

 

 

het assortiment van Key-Tec bevat topproducten van merken als: